دوره آموزشی کنترل کیفیت داخلی و خارجی در آزمایشگاه
4 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
نوآوری و کیفیت خدمات موتور رشد و پیشرفت تیم مشاوره ما در این سالها بوده است. ما اعتقاد داریم که “کیفیت پلی است به سوی رضایت مشتریان” و “اصلیترین عامل اندازهگیری کیفیت، رضایت مشتریان است” بر این اساس شما میتوانید با تمامی مراکز و سازمانهایی که تیم مشاوره ما با آنها همکاری داشتهاند، تماس بگیرید و در خصوص کیفیت خدمات ما و رضایت آنها از خدمات آموزشی و مشاورهای ارائه شده در خصوص پیادهسازی سیستم مدیریت پرسوجو نمایید. رضایت مشتریان و درصد بالای پروژههای موفق ما اتفاقی نیست بلکه حاصل تعهد و تلاش هوشمندانه است.
عالی بود مرسی از شما آقای دکتر
سلام و درود پرسنل شرکت جهان ازمای جنوب هستیم واقع در ماهشهر دوره بسیار عالی و مفید بود با تشکر از شما استاد عزیز
از تدریس عالی و کامل شما استاد عزیز بسیار متشکرم
با سلام
از تدریس عالی و کامل شما استاد گرامی بسیار متشکرم