رابطه بین تکرار پذیری و بایاس (اریبی یا گرایش)
رابطه بین تکرارپذیری و بایاس (اریبی یا گرایش) در شکل زیر نشان داده شده است:
رابطه بین تکرارپذیری و بایاس (اریبی یا گرایش) در شکل زیر نشان داده شده است:
نوآوری و کیفیت خدمات موتور رشد و پیشرفت تیم مشاوره ما در این سالها بوده است. ما اعتقاد داریم که “کیفیت پلی است به سوی رضایت مشتریان” و “اصلیترین عامل اندازهگیری کیفیت، رضایت مشتریان است” بر این اساس شما میتوانید با تمامی مراکز و سازمانهایی که تیم مشاوره ما با آنها همکاری داشتهاند، تماس بگیرید و در خصوص کیفیت خدمات ما و رضایت آنها از خدمات آموزشی و مشاورهای ارائه شده در خصوص پیادهسازی سیستم مدیریت پرسوجو نمایید. رضایت مشتریان و درصد بالای پروژههای موفق ما اتفاقی نیست بلکه حاصل تعهد و تلاش هوشمندانه است.
دیدگاهتان را بنویسید