3

معرفی شرکت پیشگامان مدیریت پرتو

آموزش و توسعه یکی از مهمترین وظایف مدیریتی در هر سازمانی است. هدف از این آموزش، ارتقای رفتار مهارتی و تخصص کارکنان به‌وسیله یادگیری تکنیک‌های جدید انجام کار است. آموزش و توسعه کارکنان به بروزرسانی مهارت‌ها و دانش کارکنان برای انجام کارهایشان کمک می‌کند که در نهایت منجر به افزایش راندمان کاری آنها و افزایش بهره‌وری سازمان می‌شود. آکادمی دکتر دستمردی به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی و مدیریتی و همچنین انجام پروژه‌های بهبود عملکرد در سازمان‌ها فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرد و در سال 1402 به شرکت پیشگامان مدیریت پرتو تغییر نام داد. نوآوری و کیفیت خدمات موتور رشد و پیشرفت ما در این سال‌ها بوده است. مدیریت و کارکنان این شرکت اعتقاد دارند که “کیفیت پلی است به سوی رضایت مشتریان” و “اصلی‌ترین عامل اندازه‌گیری کیفیت، رضایت مشتریان است” بر این اساس شما می‌توانید با تمامی مراکز و سازمان‌هایی که تیم‌های مشاوره و اساتید این شرکت با آنها همکاری داشته‌اند، تماس گرفته و در خصوص کیفیت خدمات ما و رضایت آنها از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای ارائه شده در خصوص پیاده‌سازی سیستم مدیریت پرس‌وجو نمایید. رضایت مشتریان و درصد بالای پروژه‌های موفق ما اتفاقی نیست بلکه حاصل تعهد و تلاش هوشمندانه است.

ماموریت شرکت پیشگامان مدیریت پرتو

ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی و خارجی با تکیه بر تنوع خدمات و کیفیت مورد انتظار مشتریان جهت تضمین و توسعه سهم بازار و سود آوری بلند مدت شرکت.

مجوزهای کاری شرکت پیشگامان مدیریت پرتو

پروفایل مدیر عامل شرکت پیشگامان مدیریت پرتو

دکتر مصطفی دستمردی

نام و نام‌خانوادگی: مصطفی دستمردی

تحصیلات: دکتری مهندسی صنایع

محل تحصیل: دانشگاه خوارزمی

ایمیل: [email protected]

تلفن تماس: 09125446045