دوره آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
نوآوری و کیفیت خدمات موتور رشد و پیشرفت تیم مشاوره ما در این سالها بوده است. ما اعتقاد داریم که “کیفیت پلی است به سوی رضایت مشتریان” و “اصلیترین عامل اندازهگیری کیفیت، رضایت مشتریان است” بر این اساس شما میتوانید با تمامی مراکز و سازمانهایی که تیم مشاوره ما با آنها همکاری داشتهاند، تماس بگیرید و در خصوص کیفیت خدمات ما و رضایت آنها از خدمات آموزشی و مشاورهای ارائه شده در خصوص پیادهسازی سیستم مدیریت پرسوجو نمایید. رضایت مشتریان و درصد بالای پروژههای موفق ما اتفاقی نیست بلکه حاصل تعهد و تلاش هوشمندانه است.
به نظر من برای اینکه بتوانیم به پیشرفت های بالاتر دست یابیم باید مهارت های مدیریتی را در خود بی افزاییم ، برای مدیران یکی از مهارت های ضروری همین دوره ی مدیریت عملکرد است که نکات فوق العاده ای در این دوره مطرح شد که باعث مدیریت بهتر واحد ها خواهد شد .