نقش عدم قطعیت اندازه گیری در فرایند ارزیابی انطباق
1402-03-04
ارسال شده توسط دکتر مصطفی دستمردی
وضعیت فعلی
ثبت نام نشده
قیمت
بسته شد
شروع کنید
این دوره در حال حاضر بسته است
نوآوری و کیفیت خدمات موتور رشد و پیشرفت تیم مشاوره ما در این سالها بوده است. ما اعتقاد داریم که “کیفیت پلی است به سوی رضایت مشتریان” و “اصلیترین عامل اندازهگیری کیفیت، رضایت مشتریان است” بر این اساس شما میتوانید با تمامی مراکز و سازمانهایی که تیم مشاوره ما به آنها همکاری داشتهاند، تماس بگیرید و در خصوص کیفیت خدمات ما و رضایت آنها از خدمات آموزشی و مشاورهای ارائه شده در خصوص پیادهسازی سیستم مدیریت پرسوجو نمایید. رضایت مشتریان و درصد بالای پروژه موفق ما اتفاقی نیست بلکه حاصل تعهد و تلاش هوشمندانه است.
لینک فایل مشکلدار را از فرم سمت راست این صفحه ارسال نمایید.
برای هماهنگی به منظور برگزاری دورههای آموزشی میتوانید درخواست خودتان را از طریق ایمیل برای مدیر آکادمی ارسال نمایید یا با استفاده از شماره تماس قرارداده شده در سایت و همچنین وانس آپ با واحد پشتیبانی آکادمی به طور مستقیم در ارتباط باشید.
برای راهنمایی مشتریان آکادمی امکان ارسال تیکت برای آنها فراهم شده است. پس از ورود به پروفایل خودتان میتوانید سئوالات خود را به صورت تیکت ارسال نمایید. همکاران پشتیبانی آکادمی در اسرع وقت به سئوالات مطرح شده پاسخ خواهند داد.
تهران، رسالت، خیابان کرمان
09125446045 09333306045